onsdag 3 februari 2010

He married trouble, had a courtship with a gun

Haba-Haba


Upptäckte nyss att jag är helt förälskad i Skid Row's låt "18 and life", så GALET BRA! You just have to agree! Det här är en live-version från 1991, ojoj.. Evelina hade vart en lycklig tjej om hon hade levt på den tiden kan jag säga..




My birthday, the big day, närmar sig med enorma steg och det mesta är fortfarande oklart.. När kryssningen blir, när festen blir.. Men det löser väl sig snart! Jag har 35 dagar på mig (BARA!?!?!) att lösa det på någe vis.

Har bestämt mig för att jag ska göra en manikyr (hör och häpna) för första gången i mitt liv innan kryssningen! Min vän Kristina hade gjort sina naglar hos nån brud, å det vart grymt! Vet dock ej om mina ska vara leopardmänstrade eller nåt annat, lutar dock mest åt det hållet..

Bilden under var den bästa jag hittade på leopardnaglar, men mina ska vara längre, och snyggare!
På lördag blire REST IN SLEAZE med Bex, ääännntttllliiigggeeeeeennn! Kommer nog avlida när jag ser Simon Cruz, eller jag tror både jag och Bex kommer ligga på golvet.. Åtminstone däckade av hans skönhet.. Det kommer i vilket fall som helst bli helt galet najs! borde kanske kolla vilka andra band det är som spelar så man inte står där som ett fån sen å ba "ehm.. okej.. vilka är ni?"

Avslutar detta inlägg med en kickass bild på coolaste grabbarna ever, kolla ba på håret liksom? Love it.

PÖSSE

Inga kommentarer: