söndag 7 februari 2010

REST IN SLEAZE 2010...

... VAR GRYYYMMT!


Crashdiet är nå sjuuuuukt bra live!! Stog längs fram hela kvällen och jag har faktiskt nuddat Simon Cruz hand! LYCKLIG TJEJ.

Han är ju bara nå förbaskat snygg..



5 andra band spelade också, Raw Diamond (GRYMMAAA), Vision (Helt okej, coola brudar), Scene D Chryme (Mjaaa.. okejdå, dom va finnar, så jag gillar dom!), Bulletrain (GRYMMAAA), och sist men inte minst Pollution (Okej, skummaste bandet ever, från italen, inte riktigt min grej. Tighta, utsvängda jeans och uppknäppta skjortor så man ser bröstet... Nej tack.)

Orkar verkligen inte lägga upp fler bilder.. haha ni får kolla min Facebook snart, där hittar ni mer!

Men här har ni några videoklipp iaf! Filmade åt fel håll i två av dom, men den tredje vart asnajs!










Jag är en tjej som vanligtvis HATAR smärta, finns inge värre!
MEN..
Det finns ett undantag.
Man är på en konsert/festival/spelning, står längst fram i publiken, det sista förbandet spelar.. Man har så fruktansvärt ont i ryggen, benen, kroppen för att man fått stå å vänta så länge..
Man ba LÄNGTAR HEM..

Men så kommer bandet som headlinar, anledningen till att du är där, ut på scen.
All smärta försvinner, man känner ingenting, bara glädje. Den känslan är verkligen oslagbar. Man glömmer hur ont man hade innan, å ba kör! Finns inget som stoppar en. UNDERBART!

.. Fast sen när bandet väl har kört sista låten å kalaset är slut så vill man ju bara gråta. Kan säga att min rygg, och mina fötter är fortfarande brutalt mörbultade sen igår.. Hahah


Anyways, för att sammanfatta det hela : KICKASS KVÄLL!!!

R.I.P Dave Lepard

Inga kommentarer: