torsdag 18 februari 2010

ouch..

Hur bra mår man när en 10 åring gör en fysikuppgift till en, å så fattar man inte vad man ska göra för att det är för svårt?
Å jag ska liksom va en smart jävel eftersom jag går natur.. PHAH, sure bacon:)

Lekte biff på gymmet i tisdags å paja ryggen, mår dock bättre nu! Eller kan inte svanka ordentligt å så, men jag står på benen iaf! Jämfört med hur det var i tisdags iaf.. Hahah.

Har btw bokat kryssningen jag och mina syskon ska på när jag fyllt 18! Blir en "nöjeskryssning" till mariehamn med "färjan"-båten Cinderella! ASNAJS! Ser verkligen fram emot det!

Justja, idag var jag nere på stan å.. fixade en grej (kan inte skriva vad här, eftersom det finns vissa som inte får veta vad, ÄN. Överraskning!).
Det vart ändrade planer. Hade tänkt mig nåt heeelt annat, men killen som ska göra detta sa att det troligtvis inte skulle bli så bra om vi gjorde så som jag hade tänkt mig, å han kan ju lite mer än mig vad gäller dessa saker så kändes säkrast att göra som han sa.. dessutom lät hans förslag jäävligt najs! Ska tillbaka på tisdag å se vad han har kommit fram till, sen får vi se om jag är nöjd. Då kanske jag vågar ta nästa steg! Kan ni gissa vad det är jag pratar om? Höhöh

Nu blire iaf chill framför tvn, sen tar jag nog en dusch eller någe!

*21 dagar kvar*

1 kommentar:

Galleri Hönshuset sa...

ahaahhaaaaaaaa nu vet jag vad du har på G tror jag =))))

Ha det gött i snöstormen =)

Kramlikram Pirre