onsdag 20 januari 2010

Aloha, min vän

Det var inte igår, och inte i förrigår heller för den delen.. Har vart buzy woman/lat den senaste tiden så har inte hunnit/orkat blogga.

Tänker inte rabbla upp allt som har hänt den senaste tiden, för det har inte hänt nåt spec alls.

Menmen, nu när jag väl bloggar tänkte jag köra på med lite annorlunda grejer. Stora grejer. Enorma grejer. Kolossala grejer...

Nä inte riktigt, bara en ny video som jag spelat in.

En cover på Because the night av Patti Smith.

Låten är priiima skinka när Patti kör den, och detta är min version av den!




Adjöss:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

så jävla duktig

Carre sa...

Jag é så stolt du é fantastisk, dags o gå vidare med musiken...???
Love you o tack för kommentaren.

Galleri Hönshuset sa...

heeej...men varför har du inte hojta till att du bloggar igen??????


Vilka underbara teckningar du har gjort och dina låt...Verkligen dags att satsa lite. Eller jag menar EFTER att du är klar med skolan ska du satsa på musiken =)))

ha det gott min köra syster. Kram från Solvarbo