tisdag 29 december 2009

Welcome 2010

Snodde denna lista från Isabells blogg (http://www.dontshootmesanta.webblogg.se/), kände ba att även jag var tvungen att fylla i den som en sammanfattning på 2009 liksom!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Man gör ju nya saker varje år, men hmm.. om man nu ska välja nåt så är det väl att jag var på min första festival iår! Hahah
2. Höll du några av dina nyårslöften? Had none
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, nån släkting men inga vänner.
4. Dog någon som stod dig nära? För många, tyvärr:(
5. Vilka länder besökte du? Finland och Spanien(Gran Canaria)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? För att vara helt ärlig tycker jag att 2009 har vart ett ganska så tråkigt år.. Så mitt svar på denna fråga blir NOPE.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 4 september, då min kusin gick bort och den dagen då min lilla plutte lämnade oss. Hemska datum, men dagar jag alltid kommer minnas..
8. Vad var din största framgång 2009? Jadu.. Klarade mig utan IGn i skolan. Annat kommer jag inte på.
9. Största misstaget? Kommer inte på nå faktiskt!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte direkt, nån förkylning här å där, that's it.
11. Bästa köpet? Köper ju så mkt.. hahah nemen Peace & Love biljetten är det nog!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder å en massa annat onödigt..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Peace & Love!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ayo technology- milo. Peace & Love plåga.. hahah
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare tror jag, med tanke på allt tråkigt som har hänt.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat mer nytt folk!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Oj, ingen aning.
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen
19. Blev du kär i år? Mja, lite kanske.
20. Favoritprogram på TV? 2 ½ men, family guy
21. Bästa boken du läste i år? The Dirt- Mötley Crüe, å så har jag läst en hel del av Slash, dock inte klar än..
22. Största musikaliska upptäckten? Volbeat, Rise against, Three days grace mfl.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Elgitarr + förstärkare!
25. Något du önskade dig men inte fick? Minns inte..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade med släkten, å sen vare part hos moi!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Myyycket. Mer nytt folk, mer live musik, mindre sorg, lättare skola, osv..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Converse, rutig skjorta, tights, RÖTT HÅR.
29. Vad fick dig att må bra? Vännerna
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Finns så många... hahah
31. Vem saknade du? Svårt att säga.. saknade olika människor vid olika tillfällen.
32. De bästa nya människorna du träffade? Träffade nästan inga:( Inga jag kommer på iaf..

Inga kommentarer: