måndag 7 december 2009

Räkna med världens längsta blogginlägg!

Jo men nu är det väl ändå dags att skriva lite igen...
Vad har hänt?
Ehm, vad har inte hänt?

Jag har fått en ny mobil:) En Sony Ericsson Satio. Love it!
Å jag har gjort ett pepparkakshus! hahah
Å idag ska vi till brunnsäng och kolla på ett radhus:) HOPPAS MOR OCH FAR GILLARE!


Å på fredag har vi nationella i matte.. SUCK.

Å på kvällen ska jag och Bex på "Rocken spelar ingen roll" @ Tajen. Det kommer bli NAJS!

Å... aa...
JUSTE!
Å så vare ju PARAMORE!

Det va ju helt sjuuukkkktttt braaaaa. Drog till sthlm vid 3 med Bex, Linus, och hans vänner Manne och Uffa. Stog i kön i ungeför 759 år kändes det som, men till slut släppte dom in oss. Fick grymt bra platser, nästan längst fram (vi tryckte oss fram såklart, haha). Ibland önskar man verkligen att man va lika lång som Linus, han skulle fan ha kunnat stå längst bra och ändå se bättre än lilla jag. Menmen, bra såg jag ändå. Här kommer lite bilder och klipp från kvällen!
Uffa och Manne

Stackars råtta :(
Hahaha, helt klart kvällens roligaste bild!

Linus va också lite cool.. Lite.

När vi väl kom in så var det dags för förbanden. Det var 4 sammanlagt, minns inte ens vad dom 3 första hette, men det sista bandet va helt galet bra!

Bex man...

GILLAR
Min man...



Sista förbandet. Litet klipp på You me at six's cover av Lady Gaga's - Pokerface. Måste erkänna att jag är lite halvt kär i sångaren.. och bex i ena gitarristen.. hahaha.
Ursäkta kvalitén, kunde inte stå stilla när alla andra stog bredvid och hoppade... Höhö.
SEN, var det dags för Paramore... oh lord. För att beskriva hur sjukt, galet, underbart, röjigt det var längst fram säger vi såhär.. Jag var genomblöt (svett+vatten). Mitt hår var en enda stor tova, och sminket.. ja, det lilla som fanns kvar, hade runnit ner för kinderna. Det va liksom.. inte där det skulle vara iaf.

Jag var öm i hela kroppen när jag kom hem, och dagen efter gick jag som en 90årig tant.



Fräscha flickor!
Hahaha, gilla tovan!
Sista låten


Sammanfattning: GRYMMM KVÄLLLL

(FIXAR KLIPPEN SENARE)

Pösse

1 kommentar:

bajs sa...

jag kanske gillar eveliner!!