söndag 13 december 2009

habahaba

Det här med en ny blogg var en dålig idé... haha har verkligen inte tid att blogga. Men, jag ger det väl en chans till, och ska försöka bättra mig.

Helgen har vart fin.

Fredagen började med nationella.. Gick helt okej, kändes det som iaf. Men man vet ju ALDRIG.


Senare på kvällen var det spelning på Tajen i brunnsäng, va där med min kära vän Bex. Conviction, Venus will fall och 3 andra band lirade. Grym kväll!

http://www.myspace.com/XCONVICTIONXHC - Gillar!

Här kommer lite bilder.

Conviction
Conviction
Conviction
Venus will fall
Venus will fall


På lördagen sen så var jag först på stan med mor och syster, sen åkte jag och pappa iväg och fixade julgranen. På kvällen drog jag till heron med två av mina syskon, Carre och Pia, och Pias dotter Jenna. Åt chingchong mat som smakade finnemanggg. Dock var portionen menad för en häst.
Sen kände Pia och Carre att dom ville dra ut å dansa lite, så jag drog till Carre så inte hundarna skulle behöva va ensamma, å så sov jag där sen.
Idag har jag bara pluggat. INTE så kul..
BTW, Sonisphere i sthlm nästa sommar, 7 augusti. Evelina will be there, for sure. SJUKASTE LINE-UPEN NÅNSIN!
Mötley Crüe, Iron maiden, Slayer mfl..

Nu ska jag sova.
Pösse

Inga kommentarer: