måndag 28 december 2009

det var den julen..

Gänner mig grymt aktiv här på bloggen måste jag säga! Not:)
Har knappt suttit vid datorn överhuvudtaget den senaste tiden, har haft så mycket annat, mycket vettigare för mig! Berättar lite kort om allt som har hänt sen den.. 16e dec.
Julen kom, och gick lika snabbt. Att fira jul när man har NOLLLL julkänsla är verkligen nå sjukt värdelöst. Fick finfina presenter dock!
Ett GRYMT halsband från Rock by Sweden, Åsitas (Laila Bagges kollektion!)
Orkade inte ta nån bild på den, men hittade en på nätet.. Såå.. såhär ser den ut!

Love it!

Sen så fick jag 2 böcker också. Underbart!
Lars Winnerbäcks bok "112 sånger" (som innehåller ackorden till 112 av hans låtar!)

... och denna lilla goding. En bok om allt som har med tatueringar att göra, PERFECT:)Å så fick jag pengar och en asmysig morgonrock också, i are totally SKITNÖJD!
Mellandagsrean kan ju ba ta å dra åt skogen känner jag! Hittade seriöst typ na-da när jag va nere på stan i söndags typ, å jag hittar ALLTID nåt. Spec när det är rea. Men ICKE denna gång, då är det illa! Dock hittade jag en jeansskjorta från dressman igår, me like mucho. Å ett par örhängen till syrran + ett hasband till moi. Men det är fan inte mycket att hänga i julgranen!
Bex sov här inatt, det va trevligt! Skulle basta å grejer igår men det vart flyttat till idag istället. Vaknade, åt frukost, gick en promenix till västergård och tillbaka för att hämta Totti (syrrans hund) å sen bastade vi. Härligt! På kvällen drog vi till Heron och såg The imaginarium of dr. Parnassus. Lite skum film, men när Heath Ledger är med i nån film blir den grym helt enkelt. Han är ju nå förbaskat snygg! Eller.. han VAR. Han dog ju medans denna film gjordes =/
Anyways, filmen vart helt ok!
Nyår snart, och jag är jävligt pepp! Dagen, eller kvällen, kommer börja med mat hos Bex, sen drar vi till Torekällberget med... många.. och önskar det nya året välkommet osv. Det som händer därefter är fortfarande oklart, det återstår att se:) Ser fram emot det, som faa-aan!
Nu blire film eller nåt. PÖSSE!

1 kommentar:

thilda sa...

men det är ju såå jäkla snyggt :-D