tisdag 12 oktober 2010

TUESDAY

Nä nu jävlar ska jag ta tag i det här med bloggandet, det är ju faktiskt lite kul! Om man har nåt att skriva om..
Å det känns som att det börjar hända lite smått å gott i livet nu som är värt att nämnas i en blogg, soooo here we go, again! Vi har allt från kryssningar till födelsedagar å krogrundor x 1000 att se fram emot, och om jag känner mig och mitt crew rätt så kan det inte bli annat än helt jävla SUPER! Vet inte hur många gånger jag dissat bloggen, och sedan ångrat mig och tagit tag i skiten igen. Men denna gång kanske det håller ett längre tag iaf!
Sitter i skolan just nu, så tänker inte skriva värsta inlägget för jag har ändå ingenting spännande på g, just precis nu..
Körskola efter skolan, å sen ska jag träffa min darling. That's all for today!

Nu börjar kemin, gotta go.. Men slänger in en råhet bild på en blond Kat von D som jag bara råkade klicka mig till för nån minut sen.


Hejsvejs!

Inga kommentarer: