onsdag 13 oktober 2010

Beautiful Dangerous - Slash feat. Fergie

Uh, är verkligen helt slut nu känner jag. Dagen började med skola, å matteprov.. Gick helt okej hoppas jag! Därefter rusade jag ner till körskolan för att plugga lite, å sen ha körlektion, gick bra! Efter det träffade jag babe å så GICK vi från stan hem till mig. FAN va duktig jag varit idag! När vi väl kom hem så åt vi å såg vi på 2 halva filmer, båda sög.. haha! Å nu ligger jag i sängen, helt död, ska skriva en svenska uppsats, å sen är det godnatt som gäller för min del!

Imorgon har jag min sista bokade körlektion, sen måste jag boka in nya tider. Gjorde riskettan igår, så nu är det bara del 2 och halkbana kvar. Sen är jag i princip good to go, fast först måste jag plugga mer! Gjorde mitt första test på körskolan å fick 56 av 70, å man måste ha 63 rätt för att få godkänt.. Så jag är ju inte helt ute och cyklar, men iallafall!:)

Nä, nu måste jag sätta igång med svenskan, så jag rundar av detta inlägg med en förbaskat bra låt som jag bara äääälskar!

Inga kommentarer: