onsdag 17 mars 2010

welcome to the scene of the crime

Fyyyfan för tandläkarn säger jag bara! Skulle laga ett hål idag, fick bedövning "nemen oj, kände ingenting ju, fan vad najs :D" å så skulle dom borra, "nemen oj, kände ingenting ju, fan vad najs :D".
Å så skulle jag sätta mig upp "NEMEN OJ, JAG KÄNNER INTE HALVA ANSIKTET?!"
Så har det vart ända sen halv 2 idag ungefär, börjar släppa lite nu, men känner mig fortfarande som en jävla michelingubbe i nyllet. Dessutom börjar jag få jäääävligt ont i käften nu också, alltså den sidan där dom lagade hålet! Hello alvedon+ipren+aspirin+voltaren+citodon+sömn. Vill ju bara dra ut tanden, gör GRYMT ont!
Menmen det går väl över snart, hoppas jag!

Köpte 2 tröjor från Carlings igår, har kollat på dom några gånger men aldrig kunnat köpa dom för dom va så dyra.. Men nu var dom på rea! 1 för typ 149kr, men om man köpte fler så kostade en bara 99kr!


Armarna och lite av halsen kommer ryka, så dom kommer bli som linnen. Å så måste jag få tag i ett par snygga -LJUSA- jeanstights innan jag åker till gran canaria.. Ska kolla runt lite på stan på fredag tänkte jag!
Stora, sönderklippta t-shirts och ljusa, slitna jeans/jeansshorts/jeanstights är vad jag kommer traska runt i under sommarn, for sure! Å så lite smått å gott (smycken, accesoarer, m.m) till det! *gillar*

Såå, min inköpslista inför resan:
- jeanstights
- stickad tröja (tunn)
- underkläder
- bikini (kanske)
- skepparhatt (kan ta det efter också, men vill gärna ha en till gran canaria!)
- shorts

That's about it..

Nu ska jag äta naturgodis å dricka en VITAMIN WELL! Love it.

Här har ni mig å frugan från festen btw.


adjöss mina tappra riddare

Inga kommentarer: