tisdag 2 mars 2010

dalarna

Phuh, så var man hemma igen efter en trip till dalarna. VILL TILLBAKA. Det är så skönt att vara där, även fast man går upp typ 09.00 varje morgon så är det så förbaskat härligt att vara där. Bra väder, massa snö, pulka+bräda, korvgrillning, bad, umgås med syrran.. listan blir lång!
Menmen, lär åka dit till sommarn igen iaf, om inte tidigare! Wilma, syrrans dotter, åkte med mig hit till södertälje. Alltid kul med lite liv i huset:)

Fick btw en GRYM födelsedagspresent av Pia och Pirre + familjerna.
Som jag skrev i förra inlägget så skulle jag ha gitarren med mig, trodde ju såklart att Wilma ville att jag skulle ha med mig den för att hon skulle lära sig spela.. men ICKE (inte bara därför iaf)!
Fick 6 st (6 timmar) gitarrlektioner med en privat lärare!!! Han kom till Pirre på söndagen å måndagen, å han var grym! Lärde mig jättemycket verkligen. Som jag kanske har berättat så är jag självlärd, har aldrig tagit lektioner förut eller så. Därför har jag alltid haft några luckor som jag inte kunnat fylla igen, om man säger så. Men nu är det problemet löst! Eller nästan iaf, kan såklart lära mig mer, men många av luckorna vart fyllda må jag lova!

Så tack som FAAAN hörrni, ni är bäst!

Imorn ska jag jobba. Första dagen på K-rauta, spännande! Jobbar från 9 till 14 tror jag, sen blir det rugbyträning.

Nu ska jag sussa, gonatt!

*9 dagar kvar*

1 kommentar:

Galleri Hönshuset sa...

Hej

Vad kul att du e nöjd över presenten =) Hoppas vi får se en ny låt på Youtube snart då =)

Du är alltid välkommen hit. Vi tycker alla att det är kul o ha dig här ska du veta.

ha en toppendag och krama om min dotra =)

Kram Pirre