måndag 4 januari 2010

skumt

Ligger i sängen och funderar över hur allt kommer vara för mig om exakt 2 månader och 7 dagar. Då fyller jag nämligen 18!
På ett sätt längtar jag nå fruktansvärt mycket till det, men det känns även jätteläskigt. Jag är i princip ett barn i bara 2 månader och 7 dagar till, sen är jag vuxen. Då ska jag klara av att ta ansvar för mig själv, helt och hållet. Dom flesta säger att det inte är en stor grej alls, att allt är somm vanligt, och det kanske stämmer, vad vet jag liksom.. Men det känns endå läskigt.
Som till exempel resan till Gran Canaria. Vi ska troligtvis åka dit i början av april. Eller mor och far åker dit en vecka innan, och sen ska jag och Jenna flyga dit själva. Var och bokade resan i lördags, min och Jennas resa blev en separat bokning och JAG stog som huvudbokare. DET kändes heeelt galet.
Sen har vi alla dom här bank grejerna, that shit kinda freaks me out.. Haha, jag menar, jag kan absolut ingenting om bank grejer. Jag kan sätta in pengar på mitt konto (lärde mig det för nån vecka sen), that's it.
Å så ska man fixa jobb också.. Å så ska man ta körkort.. Å så måste man betala för alla läkar / tandläkarbesök själv.. WTF liksom!

Näe... jag tror inte jag vill bli vuxen.

Inga kommentarer: