onsdag 25 november 2009

Taste of falling rain

Det är ju helt sjukt hur mycket man kan längta. Om 3 månader, typ, kommer Evelina vara HAPPI GÖRL.
Då är det ju nämnligen REST IN SLEAZE FESTIVAL i sthlm, å dit ska jag med min galna vän Bex. Och behöver jag nämna att jag är lite smått förälskad i Simon Cruz?
Här är en ny låt av Crashdiet, Caught in despair heter den och den kickar ass.

Men min absoluta favorit är Falling rain eller In the raw. Ojojoj så bra!

Tog min andra Gardasil-spruta idag. Första sprutan gjorde inte alls ont, men nu.. Jag höll på att börja grina. Det gjorde helt galet ont! Ser fram emot den tredje som jag ska ta i slutet av mars... Not.

Fystesterna i skolan idag gick helt ok, tycker jag iaf. Har dock träningsvärk i precis varenda muskel just nu. Kommer inte kunna resa mig upp ur sängen imorn..
Menmen, träningsvärk är BRA!

Nu ska jag plugga fysik, prov på fredag:(

pösse

Inga kommentarer: