måndag 23 november 2009

RESTART

Det är väl dags att sätta igång igen antar jag..


Dagen började inte nå värst bra, om man säger så, matteprovet gick åt skogen.. å när jag kom hem hade jag fått ett brev från pliktverket. Gjorde en lämplighetsundersökning i september tror jag det var, fick svar nu. NEJ, Evelina får icke mönstra pga hälsoskäl.
KÄNNS BRA.. not.
Aja, sparar ett år av mitt liv, får väl hitta på nåt annat... skoj.. suck.


Anyways, på måndag blir det Paramore med Bex!

Är så sjukt pepp, har verkligen längtat efter att få se dom live!
Sångaren Hayley Williams är ju bara FÖÖÖR grym, henner röst krossar allt i dess väg och hon är ju så galet charmig och söt också. En 10a helt enkelt!

Sommarn är i princip fullbokad, redan nu, det är inte ens vinter än... hahah.
Men det vi har bestämt oss för är:


  • Rest in sleaze festival, fryshuset sthlm, 6 februari 2010. (Jag och Bex)

  • Metaltown, Göteborg, 18-19 juni 2010. (Jag, Bex och Isabell iaf)

  • PEACE & LOVE, Borlänge, 28 juni - 3 juli 2010. (MÅNGA)

  • Stagedive day out, Nykvarn. (oklart, men jag och Bex iaf!)

Behöver jag säga att jag LÄNGTAR? Det enda problemet är.. pengarna.
Men det löser jag på nå vis:)


Kollade runt lite på Rest in sleaze festivalens hemsida nyss och upptäckte att Crashdiet har ny sångare, igen. Dave Lepard var ju Dave Lepard, grym. Oliver Twisted var bra, men asså.. Nya sångaren Simon Cruz sjunger inte bara gudomligt, han är ju nå förbaskat FIN också.
Mjo, jag tror nog att jag och Bex inte kommer lyckas slita blicken från honom den 6e februari. Hennes reaktion var ganska lik min, typ: OH MY DEAR GOD. Han är en såndär rockstar-dröm liksom.. DRÖM.



Nu ska jag sussa.



Pösse

Inga kommentarer: