tisdag 24 november 2009

MIGRÄN

Finns det nåt som är värre än att komma hem efter flera timmars huvudvärk i skolan, å sen få värsta jävla migränattacken? Svar: Ehm, NEJ. Har hänt mig alltför ofta den senaste tiden.
Kom hem lite efter 4 idag, föll ihop innanför dörren, la mig i soffan och sov till typ... 7. Jamen vilken tur, då var den tisdagen slut. Eller aa.. lär va vaken flera timmar till. Kommer inte kunna sova på ett bra tag, å klockan är 21.35. Ska upp 6 imorn. Lyckat:)
Det värsta med migrän är ju att inga värktabletter hjälper. Syrran sa att Citodon hjälper, but that's some strong shit, och jag är inte så mycket för sånt.. Menmen, får testa det nästa gång.

Gymade imorse, eller aa, sprang 4.5km på 30 min. Det räckte för mig, FETT stolt. Trodde jag skulle dö efter 1km, men icke! Dock var jag HELT slut när jag hade sprungit klart, å när jag sätter mig på stolen för att andas lite så kommer Gabbe fram till mig:

Gabbe: Fan haru gjort? Sprungit i 5 min? Haha
Jag: Hah, aaa... Nej, sprang 4.5 km faktiskt. (skitstolt!)
Gabbe: Jaha, haha smart du är då, med tanke på att vi har fystester hela förmiddagen imorn, lycka till:)
Jag: Vi har vadå sa du?
Gabbe: Fystester, på idrotten.
Jag: Ehm, heh.. aha. Vilken tur då...

Mina ben skakade, hade lika svårt att andas som en 80 årig gubbe som rökt i hela sitt liv typ, och vi ska ha fystester imorn.
Känns bra. Not.

Inga kommentarer: